Volodymyr Zelenskyy - President of Ukraine

• Thread starter Zelenskiy / Official - Telegram Channel
  • Start date
Z

Zelenskiy / Official - Telegram Channel

Минуло 319 днів повномасштабної війни. Нам усе ще може бути темно, гучно і складно. Але нам точно вже ніколи не буде страшно. І ніколи не буде соромно.
____

319 days of full-scale war have passed. It can still be dark, loud and hard for us. But we will definitely never be afraid again. And we will never be ashamed.

Photo: Diego Herrera, Kostiantyn Liberov and Vlada Liberova, Nikoletta Stoyanova, Roman Hrytsyna for AP, Rick Mave, Iva Zimova, Slava Ratynski.

T-L8n_JAz_ow5mgXRkQuIbR9vxl6rVJJALM8S9ToWIs1mfCjAg.jpg
TIQGwH8j71bTB0jQE7irSsiMHce54CczoMG70gtpZEXQHw9QAg.jpg
Ub3A49IE1KMUspQ6r8fJFfUYlgDnd8rr1CjCuJJI1DmUD5eZVA.jpg
U5oiaV_35sqRAv7sue1VppWQGSqQcsmsN_jBo5-wUDycJIkbAw.jpg
Z2NX025xpsqZnkARuOMtBPW7UJS6UXUE9C25AZlrpzmQ2aCDbg.jpg
TiEy3auXc59ILblbuWMNKJuNMpIOyAfJuihD5yxAwILYcqihOg.jpg
gCNnyHKv5DxeeddvGCK-ka-_zdrblvpWhymwwiAtY4ZFl8YjwQ.jpg
DUrMZPqiRvdul3KgVKQHEYbIUV8WaBJZ3PpFqrlxfzxIjXt8JA.jpg
zuYPtXnh-3WD_oH0T-mUblMd4Uw6dVXoex4stKkpzLutmvdH8g.jpg

Source

Z

Провів предметну розмову з Прем’єр-міністром Північної Македонії Дімітаром Ковачевським на початку головування Північної Македонії в ОБСЄ. Обговорили ризики ескалації на фронті, подальшу оборонну співпрацю та поглиблення двосторонніх відносин між нашими країнами.
____

I had a substantive conversation with Prime Minister of North Macedonia Dimitar Kovačevski at the beginning of North Macedonia's OSCE Chairpersonship. We discussed the risks of escalation at the front, further defense cooperation and deepening of bilateral relations between our countries.

bqR07CEOF6ifnWo-33CQbVQpl00XH4t0loTD1WRQes4g_Fk7rA.jpg

Source

Z

Розмовляв із Прем‘єр-міністром Португалії Антоніу Коштою. Говорили про безпекову співпрацю. Подякував за готовність надавати дієву підтримку енергетичній системі України. Також обговорили конкретні кроки щодо реалізації нашої формули миру.
____

I spoke with Prime Minister of Portugal António Costa. We talked about security cooperation. I thanked for the readiness to provide effective support to the energy system of Ukraine. We also discussed concrete steps to implement our Peace Formula.

tKvVglk5sxnX2OAq-5MYF_3u0nxO8uLXBmyEEfDu097fuCOeww.jpg

Source

Z

Провів першу телефонну розмову з новообраною Президенткою Словенії Наташею Пірц Мусар. Обговорив із нею оборонну співпрацю, запросив узяти участь у реалізації формули миру. Подякував за підтримку європейської інтеграції України. Запросив до Києва з візитом.

——

I had the first phone call with newly elected President of Slovenia Nataša Pirc Musar. We discussed defense cooperation, I invited her to take part in the implementation of the Peace Formula. I expressed gratitude for supporting European integration of Ukraine and invited her to visit Kyiv.

HTersICVTCtGvZ1-HxUd2t0P8hA8xsE1vCi_5IvWQoR3hkHF2w.jpg

Source

Z

Зустрівся з Виконавчим віце-президентом Єврокомісії з питань Європейського зеленого курсу Франсом Тіммермансом.

Обговорили стан функціонування енергетичної системи України, яка регулярно зазнає цілеспрямованих ракетних ударів Росії. Сьогодні, коли ми захищаємо нашу енергетику разом із Європейським Союзом, і Шарль Мішель, і Урсула фон дер Ляєн, і лідери ЄС допомагають нам, зокрема, у наданні таких необхідних генераторів і трансформаторів.

Під час відбудови Україна робитиме акцент на реалізації зелених проектів і готова стати одним із європейських хабів сучасної зеленої енергетики.

Дякую Франсу Тіммермансу за візит і вагому підтримку України!

——

I had a meeting with Executive Vice-President of the European Commission for the European Green Deal Frans Timmermans.

We discussed the functioning of the energy system of Ukraine, which is regularly subjected to targeted missile strikes by Russia. Today, as we are defending our energy sector together with the European Union, both Charles Michel, Ursula von der Leyen and EU leaders help us, in particular by providing much-needed generators and transformers.

During the reconstruction, Ukraine will focus on the implementation of "green" projects and is ready to become one of the European hubs of modern green energy.

I am grateful to Frans Timmermans for his visit and significant support of Ukraine!

Video is too big
fRYAzSThdHMukoobzerZfOSApYPoUkM3uFP-_zfdjllQGxF2TA.jpg

Source

Z

Провів змістовну розмову з Прем’єр-міністром Чехії Петром Фіалою. Подякував за підтримку України під час головування Чехії в Раді ЄС. Поінформував про ситуацію на фронті, загрозу російської ескалації. Цінуємо важливу чеську оборонну підтримку, очікуємо на її посилення. Окрему увагу приділили імплементації української формули миру.

——

Had a meaningful conversation with Prime Minister of the Czech Republic Petr Fiala. Thanked for the support of Ukraine during the Czech Presidency of the Council of the EU. Informed about the situation at the frontline, the threat of Russian escalation. We appreciate the important Czech defense support and look forward to its enhancement. Special attention was paid to the implementation of the Ukrainian Peace Formula.

Zb-sbWU2bxs0QUedjCSHNdjSR37lVHljTJrVjn6sWN7guFnOeA.jpg

Source

Z

Бахмут і Соледар, Кремінна і Сватове, загальні перспективи на Донбасі на найближчі тижні. Битва за Донбас триває.

І хоч окупанти зараз сконцентрували найбільші свої зусилля на Соледарі, усе одно результатом цієї важкої та тривалої битви стане звільнення всього нашого Донбасу.

Я дякую всім нашим воїнам, які захищають наш Бахмут і проявляють максимальну стійкість! Дякую всім бійцям у Соледарі, які витримують нові й іще жорсткіші штурми окупантів! Це надзвичайно важко: там майже не залишилося цілих стін... Завдяки стійкості наших воїнів там, у Соледарі, ми виграли для України додатковий час і додаткові сили.

А що хотіла Росія там виграти? Повністю все зруйноване, життя майже не залишилось. І тисячі їхніх людей втрачені: уся земля під Соледаром у трупах окупантів і в шрамах від ударів. Ось такий вигляд і має божевілля.

Дякую кожному і кожній, хто допомагає нашій державі! Слава всім, хто працює на те, щоб українці перемогли! Слава всім, хто воює за Україну!
Вічна памʼять кожному і кожній, хто віддав своє життя за Україну! Слава Україні!

Video is too big
1HE_v-DcKAd_YBGoEgeqZaYzJgiBY3M-aC6P98U269nLirQgrA.jpg

Source

Z

Bakhmut and Soledar, Kreminna and Svatove, overall prospects in Donbas for the coming weeks. The battle for Donbas continues.

And although the invaders have now concentrated their greatest efforts on Soledar, the result of this difficult and long battle will be the liberation of our entire Donbas.

I thank all our warriors who defend our Bakhmut and demonstrate maximum resilience! I thank all the warriors in Soledar who withstand new and even tougher attacks of the occupiers! It is extremely difficult - there are almost no whole walls left... Due to the resilience of our warriors there, in Soledar, we have gained additional time and additional power for Ukraine.

And what did Russia want to gain there? Everything is completely destroyed, there is almost no life left. And thousands of their people were lost: the whole land near Soledar is covered with the corpses of the occupiers and scars from the strikes. This is what madness looks like.

I thank each and everyone who helps our country!
Glory to everyone who works for the victory of Ukrainians!
Glory to all who fight for Ukraine!
Eternal memory to each and every one who gave life for Ukraine!
Glory to Ukraine!

Video is too big
w1EMIePQUjI55HUo4wodf7lSI3F4nXqg76opJZKyZH5iGJfNRg.jpg

Source

Z

Світ знає, що кожен день російської присутності на українській землі – це смерті, поранення, біль та страждання людей. Україна має отримати все необхідне, щоб вигнати терористів із нашої землі і надійно захистити наших людей від будь-яких російських ескалаційних планів.

——

The world knows that every day of Russian presence on Ukrainian soil means deaths, injuries, pain and suffering of people. Ukraine must get everything it needs to expel terrorists from our land and to reliably protect our people from any Russian escalation plans.

Photo: David Guttenfelder for New Yorker magazine, Kostiantyn Liberov and Vlada Liberova, Da Vinci Wolves 67th brigade, Chris McGrath, Pete Kiehart, Alexandr Gimanov, Evgeniy Maloletka

v0seQlvJRs51mBWjb66lPB1EJUeK2QANDZAYjU1nEn7SEvPClg.jpg
fvgL-pU5_jkYrgNZq70x7uMTsxcAs19Vk2oRkepovlJJR51D5Q.jpg
9B3W4QcfFWopOncI6ATbXHHu2hRhszsIJ1N8Ykd6K99vwTe81w.jpg
3B9ZFzFxt6vBqJON--zp-FCzdiyR97QM0Ue87BnLEmY-0kX8Ew.jpg
hFWOTzy9mZ4WDJNV0zv80f3sSUOfb-eLJnMSmENGDAXOadJm9g.jpg
ArnuHShbs0epI3XSS8g71N7P2RBb6TShcQ6c5DMR08iDDZwuKw.jpg
wsoQkYS1G3xY_WnlMGES_zi_Y-nBCCrOFKk0RP0lchgQ9lKy6g.jpg
JWhlG9y89jN5G8qNFc5esfO0HWIEheuQkvfVBTjobKBLeomixw.jpg

Source

Z

Під час телефонної розмови з Президентом Європейської Ради Шарлем Мішелем поінформував про ситуацію на полі бою та нагальні потреби України в озброєнні. Домовилися про спільні зусилля для реалізації формули миру. Обговорили очікування від майбутнього Саміту Україна – ЄС.
____

During a phone call with President of the European Council Charles Michel I informed him about the situation on the battlefield and the current needs of Ukraine in armaments. We agreed on joint efforts to implement the Peace Formula and discussed expectations from the upcoming EU-Ukraine Summit.

jpxuOQ_iddUFjcqmwzfAF7CiIbpmmGnzN0rOnox1gRBS9ADxXg.jpg

Source

Z

Провів телефонну розмову із Прем’єр-міністром Бельгії Александром де Кроо. Обговорили термінові оборонні потреби України на тлі можливої ескалації на фронті. Запросив приєднатися до реалізації нашої 10-крокової формули миру. Подякував за прихисток українських громадян.
____

I had a phone call with Prime Minister of Belgium Alexander De Croo. We discussed the current defense needs of Ukraine given possible escalation at the front. I invited Belgium to join the implementation of our 10-step Peace Formula. I also thanked for sheltering Ukrainian citizens.

PevMXdM2ImziDw74RbJrcWyq0sysGL-7ncdA4g04vsddULVqVQ.jpg

Source

Z

Обговорив оборонну підтримку та ситуацію на фронті з Президентом Естонії Аларом Карісом. Скоординували кроки щодо подальшої євроатлантичної інтеграції України.
____

I’ve discussed defense support and the situation on the frontline with President of Estonia Alar Karis. We’ve coordinated steps towards further Euro-Atlantic integration of Ukraine.

VV2hYov5oSg_OG0QGyTN0H3j-oTPhvBP05_EmiXP-yP2GLuPcg.jpg

Source

Z

Провів першу телефонну розмову з Прем’єр-міністром Ірландії Лео Варадкаром. Подякував за заморожування російських активів. Обговорили підтримку енергетичної системи України та післявоєнне відновлення. Запросив приєднатися до реалізації формули миру.
____

Had the first phone call with Prime Minister of Ireland Leo Varadkar. Thanked for freezing Russian assets, discussed support for Ukraine's energy system and post-war recovery. Invited to join the implementation of the Peace Formula.

ZmMmtugbg9vXxg4fJJ2DnPn2HN8Jc9T9nZ1oBvfjiNemCr-RSQ.jpg

Source

Z

Сьогодні – новий етап нашого дипломатичного марафону. Розмовляв із лідерами європейських держав про ситуацію на полі бою: про важку ситуацію на Донеччині, про постійні російські штурми й той факт, що Росія не рахує своїх людей, не жаліє місцевих і не зупиняється перед будь-якою злочинною активністю.

Цьому можна протиставити лише новий рівень сучасної військової техніки, який може отримати Україна від партнерів. І я дякую всім лідерам, які нам допомагають, за розуміння того, що саме зараз настав час для нових потужних рішень. Вільний світ має все необхідне, щоб зупинити російську агресію та привести державу-терориста до історичної поразки. Це важливо для глобальної демократії – для всіх тих, хто цінує свободу.

Я дякую всім, хто допомагає нам захищати Україну і свободу! Дякую всім, хто воює за незалежність! Сьогодні хочу особливо відзначити бійців 46-ї окремої аеромобільної бригади за хоробрість і стійкість під час захисту Соледару! Дякую вам, воїни! Дякую всім, хто працює на посилення України!

Video is too big
Ci3773pdeLmvlHw6dcPlMjftYXtHBTK_arGaz6nXiDazQqtnXA.jpg

Source

Z

Today is a new stage of our diplomatic marathon. I told the European states’ leaders about the situation on the battlefield: the difficult situation in the Donetsk region, constant Russian attacks, the fact that Russia doesn’t count its people, doesn’t spare the locals and doesn’t stop before any criminal actions.

This can be countered only by a new level of modern military equipment that Ukraine can get from partners. I thank all the leaders who help us for understanding that now is the time for new powerful decisions. The free world has everything necessary to stop Russian aggression and bring the terrorist state to a historic defeat. It’s important for global democracy, for all those who value freedom.

I thank everyone who helps us defend Ukraine and freedom, fights for independence and works to strengthen Ukraine! Today I’d like to pay special tribute to the warriors of the 46th separate airmobile brigade for their bravery and steadfastness in defending Soledar! Thank you, warriors!

Video is too big
VH8QrDbfBuZsrNgS6K9RXfE4ZHs9Fiut8XiOPa81eh_r2oAxrA.jpg

Source

Z

Перша світова війна забрала мільйони життів. Друга світова війна забрала десятки мільйонів життів. Третьої світової війни не буде. Це не трилогія. Україна зупинить російську агресію на нашій землі. Ми зробимо це разом з усім вільним світом.

Звернувся до учасників 80-ї церемонії вручення «Золотого глобуса». Ця премія народилася в особливий час. Друга світова війна ще не закінчилась, але ситуація змінилась: усі знали, хто переможе. І саме тоді з’явився «Золотий глобус», яким було нагороджено найкращих акторів за підсумками 1943 року.

Зараз 2023 рік. Війна в Україні ще не закінчилась, але ситуація змінюється: вже зрозуміло, хто в ній переможе.

——

The First World War claimed millions of lives. The Second World War claimed tens of millions of them. There will be no Third World War. It is not a trilogy. Ukraine will stop the Russian aggression on our land. We will do it together with the whole free world.

I addressed the participants of the 80th Golden Globe Awards. This award was born at a special time. The Second World War was not over yet, but the tide was turned – all knew who would win. It was then, when the Golden Globe Award appeared to honor best performers of 1943.

It is now 2023. The war in Ukraine is not over yet but the tide is turning and it is already clear who will win.

Video is too big
huvSueqnVC3TriVqy9oRcZs7zXu64P11LxSM0c93QmsZkwyTiw.jpg

Source

Z

Розпочав свій візит до Львова з найважливішого – вшанування пам'яті українських воїнів. Слава всім, хто віддав життя за нашу свободу і незалежність нашої держави! Слава Україні!

——

Started my visit to Lviv with the most important thing - honoring the memory of Ukrainian warriors. Glory to all who gave lives for our freedom and independence of our state! Glory to Ukraine!

Video is too big
kzCqFlZqi25oELdU866zXS4-R9ecUf-iKhaU3Af2OGo8zgrTLQ.jpg

Source

Z

Координаційна нарада у Львові.
Головна тема – безпекова ситуація у північно-західних областях України. Обговорили стан облаштування охорони державного кордону, оперативну обстановку на кордоні з Республікою Білорусь та контрдиверсійні заходи на цих територіях.

Розуміємо, що крім потужних заяв нічого потужного ми там не бачимо, проте повинні бути готовими як на кордоні, так і в областях.

——

Coordination meeting in Lviv.
The main topic is the security situation in the north-western regions of Ukraine. We discussed state border protection, the operational situation on the border with the Republic of Belarus, and counter-subversive measures in these territories.

We understand that apart from powerful statements, we do not see anything powerful there, but nevertheless we must be ready both at the border and in the regions.

Video is too big
5suOj2uzk14Olj9PKh8zjyavlOJPAn1KIVozsj12yYoPiwJNKw.jpg

Source

Z

З перших днів повномасштабного вторгнення ми відчуваємо підтримку наших братських народів Польщі та Литви.

Вдячний Анджею Дуді та Гітанасу Наусєді за візит. Вдячний за допомогу нашому народу! 🇵🇱🇱🇹🇺🇦

——

From the first days of the full-scale invasion, we have felt the support of our fraternal peoples of Poland and Lithuania.

I am grateful to Andrzej Duda and Gitanas Nausėda for their visit. Thank you for helping our people! 🇵🇱🇱🇹🇺🇦

m2PULEbt-Sgjk75qhyx88A5LtYeNwG19kJMuuwNm015m_tZ53A.jpg
WTYKREjC8KihK3T9UWBceXJ7jCouj4exbSl-EfdLK9lSbg7exA.jpg
96FTTC4niIQ1H3xUkN8No_VgScwTflIKJMcP9s7wxX5bWQYiBg.jpg
oSDgZTP668Cfb5JFgdvOq2gVeO-5sPe-0H5gtfruo43MUaTCpQ.jpg

Source

Z

Другий Саміт Люблінського трикутника. Продуктивні переговори й ухвалення важливих рішень.

Реальними справами доводимо важливість співпраці між нашими країнами не лише для східного флангу Європи, але й для всієї нашої євроатлантичної коаліції держав.

——

The Second Summit of the Lublin Triangle. Productive negotiations. And adoption of important decisions.

We prove by real deeds how important cooperation between our countries is not only for the eastern flank of Europe, but also for our entire Euro-Atlantic coalition of states.

Video is too big
GVLnfo-MYJWuB3GIIj4LxiqKodR9MnXSY4hR6H6hum6TRVTPdg.jpg

Source